I could almost kiss the stars

har varit hemma idag oxå.
man har liksom ingenting att skriva då, typ, "just nu kollar jag på film."
*2 timmar senare* "filmen är slut."
*10 min senare* jag har sättit på en ny film."
*2 timmar senare* "filmen är slut."

nämen vilka roliga inlägg det hade varit va?
nja, inte direkt...

fast jag ska nog sätta på en ny film nu, idag har jag sett "toy story 2" (eftersom att jag ville somna och då kan man inte ha värsta skräckfilmen, eller någon jättebra film ju!) och sedan "lizzie mcguire movie"
kommer ni ihåg den? jag gillade den filmen mycket när jag var liten!
så gissa vad jag nynnat på hela dagen? "...hey now, hey nooow, this is what dreams are made of..."

och om ni inte har sett filmen innan så kan jag förklara att lizzie (hilary duff) träffar han killen (paulo) på en skolresa i rom.
Han berättar för henne att hans sångpartner isabella (hilary duff) bara mimar eftersom att hon inte sjunger bra, och att hon vägrar sjunga på en stor musikfestival. Han säger att dom kommer bli stämda om dom inte sjunger och ber då lizzie att sjunga istället för isabella, eftersom att dom ser ut precis som varandra, och att hon oxå ska mima då.
Han planerar att mitt under låten stänga av det isabella sjunger så att lizzie får sjunga själv och alla tror att isabella inte kan sjunga.
Lizzies vän som vet allt berättar för isabella när han ser henne vad han vet.
Isabella berättar då för honom att det är Paulo som inte kan sjunga.
Så som ni hör så hämnas Isabella genom att stänga av Paulos mikrofon ist.

puss

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0