tv-serier

hej!
mår inte jättebra så jag skippar träningen idag.
vi skulle ändå bara springa, så jag kan ju springa hemma, någon annan dag ist!
nu ska jag gå ner och hälla upp ett glas juice och sedan sätta på ännu ett avsnitt av greys anatomy.
för jag är sådan att jag laddar ner en säsong av ett program, och kollar alla avsnitten i en vecka.
sen när jag  har gjort det kanske det är en vecka när jag bara sitter vid facebook.
sedan en vecka när jag laddat ner en säsong av ett annat program.
osv.
för mig har serierna varit:
desperate housewives 1-4
glee 1
cougar town 1
desperate housewives 5-6
gossip girl 2
och sen kanske någon mer som jag inte minns :)

kommentarer
postat av: annie eriksson

Nu har jag valt ut en vinnare! Kika in och kolla om det blev du, om inte så kan ni rösta och va med nästa gång. :)



kram

2011-05-17 @ 16:47:10
url: http://annieerikssonn.blogg.se/
postat av: annie eriksson

Nu har jag valt ut en vinnare! Kika in och kolla om det blev du, om inte så kan ni rösta och va med nästa gång. :)



kram

2011-05-17 @ 16:47:10
url: http://annieerikssonn.blogg.se/

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0