äppel päppel-blomma



hejsan!
har tyvär inta haft tid att vara vid datorn idag!
först kom jag hem vid halv 3 var hemma och tog ett glas juice innan jag gick hem till mina grannar och "lekte"
vi satte upp vattenslangen på studsmatta så hoppade vi, har inte gjort det på 3 år etfresom att vårat nät inte varit uppe på studsmattan.
sen så kom jag hem vid tio över 5 och då bytte jag om och träffade malin, annie och lisa så cyklade vi till träningen.
först så sprang vi och sedan så spelade vi rugby.
det var faktist helt okej, fast det känns så äckligt när leran torkar...
nu har jag ganska nyligen duschat och skrubbat bort all lera.
så ska jag nog gå och lägga mig om en halvtimme elr nåt sånt :)
puss

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0