That is SO fetch!

man kan inte säga annat än att vi är gulliga.... :D
hej!
just nu äter jag pastagratäng med ketchup.
jag äter baras ketchup till 4 saker, hamburgare, korv med bröd, pastagratäng och spagetti med köttfärsås.
jag förstår inte hur folk kan äta det till allt?
det finns ju folk som äter det till fisk?
och en jag känner äter ketchup och äppelpaj, hur gott kan det vara?

tränade nyss på motionscykeln härhemma, samtidigt som jag tittade på mean girls 2.
man känner ju ingen koppling till 1:an?
varför inte döpa den till något annat?
iaf, den var bra, lite disneyfilm nästan.
jag tycker att 1:an var bättre eftersom att det inte var lika disneyfilm, 2:an är mer som en typisk tjejfilm, medans 1:an är mer komedi.
i 1:an, jag verkligen älskar humorn, the burnbook, och alla dumma komentarer!
det finns nästan inget sånt i 2:an, där är ju "the plastics" nästan smarta?

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0