sommarprat


bild sen förra sommaren, på mig och amanda i tunisien

snart blir det ju sommarlov, längtar sjukt mycket!
vakna vid 10, halv 11 och smsa nån kompis så drar man någon stans.
jag längtar till att köpa glass, bli bruuuun, ingen skola, bada, och att inte göra något alls!
gå ut i trädgården med nån kompis, med glass, dricka och strålande sol!
bara 1 vecka och 1 dag kvar.
sen slutar jag på mariedalskolan där jag gått i (hmm...) 7 år blir det väl?
och börja högstadiet.
helt plötslig vara pluttarna på skolan.
bara en vecka och 1 dag kvar till att splittra den gamla klassen.
det känns inte som om det är sant?
att jag helt plötsligt kommer gå i en annan skola, med dom grymmaste klasskompisarna.
min klass ska åka på övernattning på fredag.
och sen bada på vattenpalatset och äta pizza på torsdag.
that's it.
sen är det helt plötsligt slut?
gash!

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0