2 dagar!


sommar!
efter skolan var jag hemma en liten stund innan jag åkte iväg till trollhättans polishus...
fast jag skulle bara ta ett nytt passkort ;)
själva kortet blev helt okej, men jag skrev hur fult som helst!
ser ut som om en bebis skrivit!
och hon som stod där sa att jag inte fick skriva om?
fast när min syster hade fått skriva om 5-6 gånger?
typ rättvist elr nåt?
men jag kommer ändå bara visa passet 2 gånger om året elr vad det blir.
i sommar blir det ju till och från kreta.

när vi var färdiga så åkte jag och mamma till överby, där jag köpte en vit bh, nytt brunpuder, ny puderborste, och en ring till skolavslutningen.
sen köpte jag godis till filmdagen imorgon i skolan.

och nu ska jag nog kolla på the social network, puss

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0