*packar upp*


jag vet, min fötter ser dit-redigerade ut, med det är dom inte, haha!
btw, gulliga blåmärken jag har?
hejsan!
så skönt att vara hemma, sista natten var vi ju 10 st som delade på 2 bäddsoffor och en säng.
lite trångt, kanske?
fast 2 st sov på extrasängar och 1 sov på kökssoffan, så då var vi ju bara 7 st.
idag vaknade jag vid 12 och sen dess har jag duschat, varit ute och sprungit, spelat sims 3, cyklat hem till annie, och packat upp halva min väska.
nu måste jag fortsätta med andra halvan, samtidigt som jag dunkar musik och mamma gör min favoriträtt.
fläskkarre med klyftpotatis ;)
see u

kommentarer
postat av: annie eriksson =)

det va roligt att se dig faktiskt! :) <3

2011-07-03 @ 10:10:17
url: http://annieerikssonn.blogg.se/

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0