little posers...


jag och amanda för ett antal år sedan.
efter jag och sofia ätit lunch så gick vi ut och fotade lite.
jag fotade lite porträtt på henne men det blev mest oseriösa bilder.
sen åkte vi hem till henne, där jag skulle göra mig så ful som det gick av hennes kläder.
jag lånade hennes pappas jeansväst som han tryckt massa nitar på och målat lite med tusch, ett vitt oversizelinne, mina jeans och 2 stora höga tofsar.
hoppas verkligen att alla fattade att jag var oseriös.
haha!
jag kom nyss hem och nu håller jag och pappa på att göra middag.
det blev lite sent men han ville inte göra till bara sig eftersom att amanda sover hos en kompis inatt.
så då fick det bli när jag kom hem.
men nu måste jag ta ut klyftpotatisen ut ugnen.
puss

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0