its friday!

bildlöst
hejsan!
nu ska jag snart packa det sista, och sen ska jag och vanessa ut och fota om jag hinner.
annars får vi ta det någon annan dag, om 5 veckor, för det är först då som båda är hemma i vänersborg.
det känns så konstigt att vi inte kommer träffas på så länge!
var på överby förrut, var tvungen att köpa ett nytt hopprep att träna med, mitt gamla var jätteslitet!
jag ska ju på träningsläger i lidköping i 2 veckor där vi har en timmes barmarksträning per dag och då kan det vara hopprep som uppvärmning.

puss

kommentarer
postat av: julia

vem ska blogga åt er eller rättare sagt dig? ;) hehe <3

2011-07-08 @ 18:12:52
url: http://julialarssson.blogg.se/
postat av: annie eriksson =)

oj det var ajg annie som skickade frågan om vem som skulle blogga! ;)sorry



råkade ta fel namn

2011-07-08 @ 18:13:31
url: http://annieerikssonn.blogg.se/

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0