'cause i'm on my way

Hoi! Nu sitter jag i bilen påväg till landvetter, planet går kl6 till kreta där jag kommer vara nästa vecka med mami och systra mi. Jag har varit vaken i 16 timmar och om jag inte sover nu, i bilen, får jag bara sova 6 timmar innan vi ska chilla i 30+. I sverige kommer det vara regnigt och blåsigt, medans jag badar på Elefonissi, och kanske äter souvlaki med olivoljebröd. Vetinte om jag kommer kunna blogga eftersom att vi inte har med oss nån dator och jag vet inte hur mycket internet min mobil får in när den är på flygplansläge. Pusssis :D

kommentarer
postat av: julia - foto

Anmäl dig gärna till veckans blogg!

Kul ifall du skulle vilja va med!

kram :)

2011-08-06 @ 18:13:27
url: http://julialarssson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0