det senaste dygnet

igår efter skolan åkte jag, malin och annie till överby.
vi skulle köpa present till julia larsson som fyllde år igår.
vi köpte ett presentkort på 300kr på makeup store.
vi åkte sedan dit på kvällen, jag, annie, malin, vanessa, julia och sofia,
bästa tjejorna!
vi hade sjukt kul, sjöng singstar, åt grillat, hoppade studsmatta, åt tårta, sjöng lite mer singstar, hoppade lite mer studsmatta och sen satt vi och pratade.

jag kom hem vid kvart i 12 och då läste jag min systers veckorevyn.
sen somnade jag väl vid kvart över 12 och blev väckt, kl halv 6.
man liksom hoppade upp ur sängen och hoppade omkring och skrek av lycka...
och sen så tränade jag i 2 timmar.
när jag kom hem såförsökte jag sova medans jag kollade på sex and the city.
det gick inte så bra för jag var så koncentrerad på programmet, så jag borde kolla på ett dåligt program om jag vill sova!

nu om 1 timme åker jag hem till vanessa så ska vi och enna, marie och lejla till brasan på skräckland.
jag har på mig blåa jeans, vitt linne, svart transparent skjorta, ett långt halsband och ett par örhängen som ser ut som 3 silver kulor som hänger på rad.

nu ska jag slänga i mig nåt att äta, puss

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0