dålig uppdatering

hejsan!
jag har inte orkat/hunnit blogga det senaste.
iförrgår (tisdag) var jag med vanessa på kg och sedan var det träning,
sen på kvällen skulle sofia och julia sova här, men sofia mådde inte bra sen så hennes mamma sa att hon skulle komma och hämta henne, men julia sov här iaf.
vi spelade buzz, såg på en sjukt dålig film och pratade.
igår vaknade jag ju med julia vid 11 och då åt vi frukost och lite så.
sedan kl 12 skulle hon hem och vara hundvakt, och då ringde mina grannar och frågade om jag ville gå dit och leka, haha, så söta!
sen på eftermiddagen vid 5 åkte jag bort till kg, med vanessa, julia, annie och malin.
sen spelade vi fotboll, jag var bäst! :D
sen just nu kollar jag på vakna med the voice, vet inte varför jag vaknade så tidigt idag, men jag är ganska trött sen så jag kanske somnar om sen.
sen idag ska jag nog till kg med sofia julia och vanessa :)
puss

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0