amanda&alex

har inte rört en dator för än nu och jag tror att ni förstår att det är lite lägre uppdatering på sommaren ;)
idag vaknade jag vid halv 11 och åt frukost och sånt.
sen gick jag hem till ebba och vi gick ner och badade.
när vi hade badat så att vi hackade tänder gick vi hem och åt.
efter vi ätit åkte vi ner till älven och åkte båt, och badade.
sen gick jag hem och åt middag och jag och alex , amandas pojkvän, cyklade tandemcykel ner till mataffären där vi köpte godis.
och sen låg jag amanda och alex och pratade, men nu är dom nere och badar...
skulle aldrig klara av kylan....
haha!
puss

kommentarer
postat av: annie Eriksson :)

Haha elle hur! :)

2011-06-27 @ 08:50:54
url: http://annieerikssonn.blogg.se/

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0