sunday

igår när jag kom hem från liseberg så funkade inte internet så jag kunde inte uppdatera.
det var iaf, jättekul på liseberg men det var väldigt mycket folk!
till balder var det 1 h och en kvarts kö, och till lisebergsbanan var det 45 min, till kanonen 45 min och uppswinget 35 min, och då är det inte speciellt kul att vara där.
men det var lördag, mitten av sommarn och väldigt bra väder så man föstår ju att det var mycket folk.
nu har jag precis ätit frukost och ska ligga och slappa lite framför tvn.
sen ska jag blir firad av mammas släkt idag oxå.
puss

kommentarer
postat av: Daniela Jozic

var gärna med i veckansblogg !



kram..

2011-08-13 @ 10:05:50
url: http://hhannaochdanielaa.blogg.se/

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0