candylicius

bild från våren 2010, då jag inte ägde någon systemkamera.... kanske syns att jag tog den med en vanlig billig digital? haha :D

hejsan!
efter skolan vid halv 5, så kom pappa och hämtade mig.
för imorgon ska ju min klass övernatta på sikhall och då hade vi ingen bra luftmadrass så vi köpte en på jysk som var extra tjock och uppblåsbar med autopump :D
sen så åkte vi till godis jätten så köpte jag godis till resan.
efter det åkte jag och pappa och åt middag på resturangen koppargrillen.
jag beställde fläskfilé med pommes och bearniesås.
jättegott!
sen på vägen hem så köpte jag även chips, wickingchips, min favoritsmak, och dricka
nu ska jag tidsinställa ten days inlägget till imorrn, så får ni lite mobiluppdateringar under dagen.

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0