vadå tursam?

om ni hade frågat mig vem som är den klantigaste och mest otursamma preson hade det inte tagit lång tid för mig att svara.
-sofia axelsson.
asså seriöst!
vi hade inget godis hemma, bara ostbollar, dillchips, honungsdopade jordnötter,cashewnötter, smörpopcorn och blockchoklad.
då tar jag ju blockchoklad och doppar i kokhett vatten så att ytan smölter och sedan äterman av det, doppar den igen och äter ytan osv.
självklart tappar jag choklad i våran ljusa soffa.
sedan ska jag göra milkshake.
vi har tydligen ingen vaniljglass hemma så jag tog min hemmagjorda choklad-och-mintglass.
när jag mixkar ihop den med mjölken så fastnar den på botten.
då tar jag en sked och ska skrapa upp den.
men jag ville inte ställa ner vispen eftersom att det skulle bli kladdigt.
så jag håller en typ skål, en visp och ska skrapa upp glassen.
och varför ska då inte hela skålen vända sig upp-och-ner?
det rinner längst skåpen, över köks-"ön", och över golvet.
nu ska jag dricka upp det som blev kvar av milkshaken, dvs. typ en dl.
sen ska jag duscha bort milkshaken från mina ben.

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0