leksand sommarland

klickbara google bilder
idag hela dagen var jag på leksand sommarland, med ebba, lova, amanda och alex.
så himla roligt!
men oj vad jag brände mig!
vi var ju ute hela dagen mellan 10-17 vilket är 7 timmar, ingen skugga,
sen hade jag ingen solkräm,
och sen hade jag bikini hela dagen.
smart va?
jag har världens tydligaste bikiniränder, man ser till och med vart det har varit rosetter...
snyggt!
och jag hade inte bandaubikin heller utan en trekantig.
ser ganska dumt ut.
så nu tar jag slut på all after sun, haha!
kommer ju nästan vara skönt när jag ska sova sen?

haha, just när jag skrev det lyssnade jag på cascadas halvnya skiva, original me och sen så slumpar jag låtar, och så kom pyramania radio edit och så sjunger hon "aou, aou, aou..." (0:58)

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0