läger

tjenamors!
har ju varit på konståkningsläger i 1 vecka nu i Lidköping.
jag stod nästan min dubbel flip! (länken: youtubevideo på en dubbel flip från 0:45)
får väl hoppas att jag står den nästa vecka.
på lägret var samtidigt Viktoria helgesson och Joshi helgesson, sveriges 2 bästa konståkerskor som båda åkte i vm iår, Viktoria kom på 6:e plats och Joshi på 15:e plats

nu har jag precis ätit kvällsmat, jag och mamma gjorde bara toast, så nu ska jag egentligen packa om.
ska ju på träningsläger i en vecka till, vet inte om vanessa har fixat någon gästbloggare jag kanske får fråga om någon av våra vänner kan göra några inlägg, och annars så kommer jag tillbaka om en vecka, puss

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0