stress

hejsan!
idag har jag inte haft speciellt mycket tid hemma.
jag slutade skolan 20 över 3, åkte hem bytte om, cyklade till handbollsträningen som börja 4.
sen efter handbollsträningen var vi bortbjudna till Ella och Hilma på våfflor, bara jag och Amanda.
sen fick Ella och Hilma mina och Amandas gamla leksaker, dom gick hem med en och en halv flyttlåda...
sen så skyndade jag mig till konståkningsträningen eftersom att jag var sen.
brukar vara i ishallen 25 min innan träningen börjar men idag var jag där 6 min innan.
men jag hann ändå ;)
träningen gick helt okej, stod nån dubbel salchow och nästan alla axlar.
men nu måste jag gå och lägga mig, godnatt!
ska vara hos Julia 8 imorn... trevligt, trevligt.

kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn:
ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0